Prijsopgave

Voeg prijsopgave toe aan uw producten om de winst te maximaliseren. We hebben deze flexibele functionaliteit ontwikkeld, die het mogelijk maakt om prijsstijgingen toe te voegen op vele manieren.

Elk exportprofiel kan meerdere prijsregels hebben. Zo kunt u op elk verkoopkanaal een andere prijsstrategie hanteren.

Het meest basale gebruik zou zijn om één regel te creëren, die een percentage van de kosten van het product toevoegt (bijvoorbeeld 20% op alle producten).

Maar – meestal is dit niet genoeg, want:

  • Goedkopere producten zullen nooit genoeg winst opleveren.
  • Sommige leveranciers hebben vaste kosten voor orderverwerking.
  • Er is grote concurrentie met sommige producten op de markt

Daarom worden meestal meerdere prijsregels gebruikt om verschillende markeringen toe te passen voor verschillende sets van producten. Voorbeeld:

Repricing rulesEr kunnen meerdere regels worden toegepast voor een individueel product: bijvoorbeeld, de eerste specifieke regel voegt markup toe en de tweede (die globaal is) zal de BTW toevoegen.Elke prijsregel heeft een voorwaardenconfigurator, zodat u op basis van deze attributen en hun combinaties criteria kunt instellen:

  • Leverancier
  • Categorie
  • Hoeveelheid (voorraad)
  • Prijs
  • Fabrikant
  • Beschrijving
  • EAN
  • Product naam
  • Onderdeel nummer
  • Aangepaste dynamische eigenschap

Repricing rules

Voorbeeld hierboven betekent: als aan alle voorwaarden is voldaan, voeg dan 10% toe aan de kostprijs.

Maak contact met ons

In contact komen met

Onze kantoren zijn gevestigd in Litouwen: Vilnius en Panevezys. Er zijn meer dan 15 ervaren ontwikkelaars in ons team en we werken al meer dan 10 jaar in de e-commerce sector.

Laten we bellen of afspreken voor een kopje koffie om te bespreken hoe we uw e-commerce bedrijf kunnen helpen groeien.